Nors reklama mums perša, kad vaikams reikia dovanoti tik specializuotus žaislus, iš tiesų kai kuriems gali daug labiau patikti tikri daiktai. Ir tikras spausdintuvas bei spausdintuvu kaseciu pildymas bus daug smagesnis užsiėmimas negu netikrų žaislinių, neveikiančių daiktų naudojimas.
Vaikai dovaną gavo, nes užsipirko
Šeimoje buvo visokių susitarimų dėl tam tikrų darbų. Tėvai sugalvojo žaidimo forma galiojusią sistemą dėl darbų dirbimo. Taigi, jiems buvo sudarytos sąlygos užsiprašyti tokios dovanos, kokios jie nori, kad tik galėtų padaryti tam tikrus darbus. Jie sutiko, ir darbai laiku buvo atlikti. Dovana, kurios jie norėjo, ir dėl kurios dirbo net keturis mėnesius (tai mažam vaikui – labai ilgas laikas) – tikras spausdintuvas.
Visi buvo linkę į menus
Net ir tėvams buvo iš dalies keista, kad mažyliai nori ne kokio kompiuterinio žaidimo ar lėlių, o tokio būtent daikto. Tačiau vaikai visada buvo linkę į menus, jiems tai visada labai patiko. Mergaitės visą laiką piešdavo, berniukai kažką konstruodavo, lankstydavo origami. Spausdintuvas atrodė tarsi naujos galimybės, kurios padėtų dabar padaryti dar daugiau.
Dabar spausdina viską, fantazijos nežaboja
Iš tiesų, gavę spausdintuvą, vaikai iš pradžių net nežinojo, ką su juo daryti. Netrukus ėmė žaisti su kopijavimo funkcija. Atrodė taip linksma tiesiog ant kopijavimo aparato uždėti ranką, arba kartais savo veidą, ir tokiu būdu nusifotografuoti. Juk labai smagu – iškart gauni popierinę nuotrauką, kaip atrodo tavo veidas, prisiplojęs prie spausdintuvo. O tokie dalykai vaikams atrodo labai linksmi ir juokingi. Taigi, fantazija nežabota, o viskas atrodo tikrai labai juokinga. Tam pritarė vaikai.
Pasibaigus kasetei – tauposi papildymui
Tačiau taip eikvojant rašalą, netrukus spausdintuvas pradėjo nebeveikti. Bent jau vaikai sakė, kad neveikia. Iš tiesų, jis veikė, tačiau jame jau nebuvo rašalo. Tai reiškė, kad teks keisti kasetę. Praktiškas tėtis pasiūlė kasetę ne pirkti, o pildyti, ir taip sutaupyti. Taip pat vaikams buvo pasiūlyta, kad spausdintuvu kaseciu pildymas bus tokia veikla, kuriai jie turės ryžtis labiau pasistengę. Dėl naujo rašalo kasetėje vaikams teko vėl dirbti dar 2 savaites. Taip jiems ėmė formuotis ir taupymo įgūdžiai: vaikai suprato, kad rašalą reikia nešvaistyti, be to, pasidalijo, kiek kas gali atspausdinti. Taip jiems formavosi bendradarbiavimo, dalybų ir taupymų įgūdžiai. O spausdintuvas lavino kūrybingumą.